.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گاز به خطوط مازندران برگردانده می‌شود

رئیس گاز ناحیه چالوس و نوشهر با اشاره به اینکه کار تعمیر خطوط انتقال گاز گیلان در حال اتمام است، گفت: تا چند ساعت آینده گاز به خطوط انتقال گاز برگردانده می‌شود که نیازمند گذشت زمان است و تا رسیدن به وضعیت عادی در نظر گرفته شده تا از سمت نکا خطوط گاز نوشهر و چالوس تقویت شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، امشب در پی قطعی و افت فشار گاز در نوشهر ستاد مدیریت بحران این شهرستان تشکیل جلسه داد.

در پی افت فشار و قطعی گاز در بیشتر روستاها و شهر نوشهر با تشکیل ستاد مدیریت بحران در شهرستان در فرمانداری نوشهر درباره چگونگی مقابله با بحران احتمالی چاره‌اندیشی شد.

رئیس گاز ناحیه چالوس و نوشهر در این جلسه با اشاره به اینکه این قطعی به دلیل مشکلات فنی در خط انتقال گاز ایستگاه لاکان گیلان به غرب مازندران رخ داده است، گفت: افت فشار گاز تا 60 پی‌اس‌آی و در دورترین مبادی تا 20 پی‌اس‌آی سبب شده مشترکان گاز با قطع گاز مواجه شوند.

رضا باقری اظهار داشت: در محدوده شرقی نوشهر در آبندانک، شمجاران و گردکل این قطعی صد درصد بوده و در برخی نقاط هنوز گاز قطع نشده است.

وی ادامه داد: گاز تمامی ادارات، هتل‌ها و رستوران‌ها قطع شده تا کار گازرسانی به منازل مسکونی با مشکل مواجه نشود.

باقری با اشاره به اینکه کار تعمیر خطوط انتقال گاز گیلان در حال اتمام است، بیان کرد: چند ساعت آینده گاز به خطوط انتقال گاز برگردانده می‌شود که نیازمند گذشت زمان است و تا رسیدن به وضعیت عادی در نظر گرفته شده تا از سمت نکا خطوط گاز نوشهر و چالوس تقویت شود.

* 20 درصد از مرغداری‌های نوشهر نیاز فوری به تغییر سیستم انرژی دارند

میرحسین سنجرانی مدیر جهاد کشاورزی نوشهر با اشاره به اینکه 18 واحد مرغداری در شهرستان نوشهر وجود دارد، گفت: از این تعداد چهار واحد در مراحل آخر جوجه‌کشی هستند و 10 واحد بین 10 تا 30 روزه هستند و با توجه به اطلاع‌رسانی‌هایی که درباره احتمال افت و قطعی گاز به آنها داده شده بود 80 درصد سیستم دوگانه‌سوز شده است.

وی اظهار داشت: تنها 20 درصد از مرغداری‌های سطح نوشهر به دلیل عدم دوگانه‌سوز بودن در وضعیت بحرانی قرار می‌گیرند که باید برای تامین مشعل دوگانه سوز و سوخت مورد نیاز آنها اقدام شود.

* صنایع نوشهر مشکل خاصی ندارد

رئیس صنعت معدن و تجارت نوشهر نیز در این جلسه با اشاره به اینکه تنها دو واحد صنعتی افرا و صنایع غذایی ایران مصرف‌کننده عمده هستند باقی واحدها مشکل خاصی ندارند.

جهانگیر بایی لاشک اظهار داشت: به نانوایی‌ها نیز اطلاع‌رسانی لازم صورت گرفته و در صورت نیاز درباره سوخت جایگزین باید تدابیر لازم صورت گیرد.

فرماندار نوشهر نیز بر لزوم کنترل وضعیت موجود تاکید کرد.

محمدعلی قمی اویلی با اشاره به اینکه این مسئله نگرانی‌هایی در بین خانواده‌ها ایجاد می‌کند، تصریح کرد: باید تمام تلاش مدیران دستگاه‌های ذی‌ربط به ویژه در مدارس، نانوایی‌ها و بازار این باشد که مردم از نگرانی خارج شده و کنترل مستقیم بر وضعیت موجود صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت بر قیمت برخی از اقلام خوراکی و گرمایشی دقت داشته تا جلوی سوء استفاده‌های احتمالی گرفته شود.

فرماندار نوشهر همچنین خواستار ارسال سوخت جایگزین برای بیمارستان‌ها و زندان نوشهر شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.